Tuesday, August 16, 2011

Fakta && Kenyataan

Salam n very selamat malam warga blogger.
(mcm la aku ni pemes sgt kn??)
Selamat berpuasa yg ke 15 hari..
so u olls da ley sopping raya la ea...:))


Hari ni cm nk bukak pekung didada..
hahaha..sound cm kelakar kan?
jom check it out bout me yg sememangnya fakta segalanaya..:))



1. Suma org taw, aku mmg gemuk. (hahaha...)


2. aku mmg kakak yg ada 2 adik yg sgt2 menyesakkan kepala otak, dan lahir tahun NAGA...


3. aku sangat2 peramah ok + bnyak ckp. Waima..aku bru je kt somewhere..tp aku ley survive semuanya.


4. aku sgt2 pendendam orgnya..1 kali org buat jahat kt aku, aku akan pk sedalam2nya tok balas dendam
    walau dgn apa cara sekalipun.


5. aku suka sgt ngn air kundur tuh..xtaw la ngapa..sedap woo.


6. aku seorang yg degil + keras kepala. Waima da kne marah bnyak kali, aku tetap x serik.


7. aku suka shopping + tgok wayang 3 cerita seorang diri. (senag cita, aku ley wat ape pon sorg2 la)


8. aku ada Bf yg da 4 taon bersama..:)) n aku seorang yg sgt cemburu..hahaha.


9. aku suka giler baca novel..tp x suka beli pon..:)) pnjm je n pulang pas abes baca.. (membazir kot kalau 
    beli) + aku ada lebih 100 majalah REMAJA kt umah, dibeli since form 1 smpai sekarang.


10. aku xley hidup tnpa kipas @ aircond..pergghhh...


okeyh, sekian saja fakta2 benar ini...tq sbb membaca..:))