Wednesday, August 24, 2011

aku da jadi auntie?? owhh..no!!

Glurrppp...
Salam n Salam Ramadhan disaat terakhir ni.
tgal beberapa hari je nk raya kn?
persiapan u olls cmana?
msti meletopppp.. kebaboomm nyah...

back to the story kn?
aku da jadi auntie la..
erww...sound nya cm tua sgt.
tp tuh la knyataannya..tetap terima ngn tabah okeyhh..

sbbnya..
ramai kawan2 aku da de anak..
dalam x sedar, ada la dalam 4-5 org ank buah.
heeee...
so smlm..g lawat Hafizatul kat uma dia.
ekceli dia ni fren masa secondary skola..:))
so, decide g uma dia ngn Opah n Erni with anak2 dorg..:))
meriah la gamaknya..ngn suara anak2 mereka.
tp aku suka sgt..


welcome to the world baby..:))
  

QAID RAYYAN DANIEL



     2nd baby.. AdaM RaYYaN

okeyhh..aku nk memperkenalkan baby2 ni kt korg.
Yg 1st tuh baby Zatul..kecik lg, x berani kot aku nk dukung (dalam hari lg)
Ya Allah..comel sgt..:))

2nd tuh plak, baby Opah aka Ain..
ni da 3 bulan, berani la ckit nk dukung.
pandai main2 da..ketawa + suka je..nges pn time haus je.
geram sgt ngn si botak ni..
Sumpah..cute sangat ciptaan Tuhan kn?

Opss..lupa plak pasal si anak Erni ni
2-2 pn pmpuan, tp malu nk amek pic.
da besar ckit..
cute je, sbb pgel aku auntie.
OMG..:))

Sayang semuanya..:))



psssttt: teringin nk ada baby comel2 cmtuh..:))