Friday, May 27, 2011

Kilafairy sangat seksi dalam Karak



Yeeeaaahhhh...
Aku da tengok cita ni.
Cita ni la yg aku tunggu sbb aku tgok Trailler n d Making of ia cm best.
Bila da tengok..not bad la.
Ngat gempak sangat!!
biase la..bnyak adengan2 tekejut beruk n terjerit je.
Hehehe...
Tp full gak Panggung kat CS tuh petang td.
Kira..org ramai ternanti2 gak filem arahan KRU yg terbaru ni.
Opppss...SHAHIR sangat nsem wooo!!
KILAFAIRY, seksi time berkemban!!
So..kesimpulannya..dari 10 star..aku bg 8 la.
Korang ley la g tengok Karak di panggung2 yg berdekatan anda.
(ccehhhwaahh...pomot nih)

Terima kasih bnyak2 kat my BFF Nur Sazwana..:))
tok hari ni..n segala yg kau da support aku.
Everytink by kau kan?
Memang SESEN pun, aku x keluar duit.
("opppss..tpu2, aku keluar duit toilet td..tu pun kau x nk bg gak td")
Kau bnyak tolong aku saat susah senang aku.
Tq so much.. 
Aku sangat appreciate dengan persahabatan dengan dia..:))
Kau kawan aku dunia akhirat!!



nota kaki : salah 1 sebab nk tgok cita ni, kerana ada SHAHIR!!!

moral of story : hargailah teman yg terbaik yg pernah kalian miliki..:))