Thursday, May 26, 2011

Aku suka makan

Makan?
Fuhh..memang best gila.
Dari keluar je perut ibu kita, msti kita da makan atau minum kan?
Makan untuk hidup?
Atau hidup untuk makan?
Pada aku..do i care?
Suka hati la klau org2 kat luar sana nk judge aku mcm2.
Nak ngutok? nak merli? nak caci?
Lantak la weyhhh...
x mintak duit korang n x mintak makanan dri korg pon.

Aku mmg suka makan @ dengan bahasa kasarnya mencekik.
hahaha...
Alhamdulillah..selama aku hidup kat dunia, xda masalah x makan pun.
Semuanya cukup n PERFECT.
Owhh..sebenarnya nak cita pasal nafsu buas makan aku hari ni.
Celik je mata crik sarapan..nasi lemak pon boleh.
Then jam 1 outing with my BFF..konon2 nak tengok muvie.
B4 tuh g makan dulu..kat CS, bantai Hot Plate ngn air Fresh Orange.
Si BFF plak makan yg sama n air Milo.
errkkk...Alhamdulillah kenyang.
B4 masuk wayang kol 2.50 pm..beli2 cikedis, MAKAN lg ye kawan2.
Keluar wayang jam 4.20 pm.. tertarik plak ngn COOLBLOG (Coffee Premium Ice Blended)

Now..move to ANGSANA for shopping (tipu je, x shopping pon)
Secara jelasnya..window shopping.
Tiba2, si BFF ajak makan kat foodcourt Angsana plak.
Waahhhh...Yong Tau Fu & ABC jadi bahan santapan.
Pastu, jalan2 n pulang.

Sebelum pulang.. ada org belikan aku Burger plak.
Balik uma dengan senang hati k..perut da penuh gila.
Terbayang2 bantal n tilam..:))
Tp..setibanya dirumah..ada penghidangan yg lagi best dan massyyuukkk..
Satay & Mi bandung..!!!!
Ibu beli weyhh...mmg makan lg.
Cm nak pecah perut aku!!!
Saat2 entry ni ditaip..
Aku teringat yang dalm beg aku ada Coklat && Oreo && Coke..:))
Ya ALLAH...tahankan nafsu ku malam ni..:))

Apa kata korang??


cop..cop.: segala apa yg terjadi hari ni, tnpa menggunakan wang saya walau SESEN pun!! harap maklum!!

p/s: Thanx to my BFF coz support me dri awal hingga akhir.. Movie apa yg aku tgok? TUNGGUU..