Monday, July 4, 2011

Sekian Saja

Assalammualaikum..
lepas entry yg last tuh..lama gak aku x hupdate pape kt ruang2 putih ni.
So, hari ni decide nk coretkan sometink pasal isi hati..
sapa x suka baca.."sila close page aku"
Or ada yg geli2.."sila la muntah je kat page aku ni"
Hahahaha...

Ekceli nk story pasal pe yg da jadi sejak2 akhir ni.
Kira cm luahan hati cm lagu Kristal tuh.
Aku ni jenis x reti nk tunjukkan kesedihan..
walauponnn...dalam hati ni, Ya ALLAH..rapuh betul.

Lepas 3 tahun lebih apa yg kteorg bina..akhirnya berkecai gak.
Susah payah yg kteorg hadap tok relationship ni.. xda hasil pon.
Mmg aku sedih sgt..
tp mgkin aku bukan tok dia.
Aku bahagia bersama kau selama ni..
Menangis mmg puas kn?
ok..aku da puas melalak..da x larat lg kot.
simpan je dalam hati..

Tok kau..terima kasih ya, jaga aku dengan baik selama 3 tahun lebih ni.
maafkan aku sbb penah men2kan kau, tp kau tetap terima aku lg.
terima kasih tok segala perngorbanan kau.
terima kasih tok segalanya..

Sekian..



:: x terkata apa2 lagi::