Wednesday, June 8, 2011

♥MISS♥

Salam n selamat tgah malam 
(saat entry ni ditaip)
X da apa sgt yg nk dihupdate,
Just nk memenuhkan ruang je..:))
Lagi pn da lama x hupdate apa2..
sblum bersawang2 bagai..
nk la jgak bg ucapan 2, 3 patah..:))
(sbnarnya takot ada org sound, sbb BLOG xda story baru)

Ekceli..skang ni bz dengan kje.
mmg x la..nk on9 selalu cm dlu.
okeyhh..okeyhh..
back to the story bout MISS.
Rindu sebenarnya.. kat ramai org.

1stly rindu kat MOHD AZMI B SHAMSUDIN.
bila tgok org lain ber2..aku mmg JELES sesangat ya!!
"B, awk cepat2 la dtg JB..sy rindu awk sgt..
awk da jnji nk blanja sy bnyak2..sy nk ketuk duit awk.. :))
Sy tgu awk smpai bila2 pn"

Pastu rindu plak kt Kak Syida.. akak yg memg best gila2.
SUMPAH rindu!! kenal masa kje kat kaunter PLUSLINER.
Mmg aku terbayang2 lg kenangan bersama kak syida ni.
Selalu blanja aku makan, shopping2, jalan2 n segala bagai.
x terluah kot nk story 1 persatu.
"akak..ika rindu sgt kt akak, xtaw la bila ley jmpa :("

Then miss kat BFF yg da kurang sgt berjumpa.
klau dlu..dia layg selalu ada tok aku.
but sejak2 dia da kje..bz je manjang.
Aku rindu sgt kt kau la NEINA.
dlu2..kita selalu lepak sama, mkn steambot..
lepak kat Stulang, karoke..n etc.
klau aku dpt jmpa kw..aku nk sgt peluk kw yg keding tuh erat2.

So kesimpulannya..
Tolonglah aku crikan dorg ber3 ni..
mmg la da x sekuatnya aku nk tanggung rindu ni..


p/s: mereka ber3 mmg buat life aku PERFECT sgt..;)) ♥♥