Wednesday, December 12, 2012

Him

3 tahun lalu, dia yg selalu ada untuk ku,
dia yg selalu menemani aku,
dia yg selalu kisah pasal aku,
dia yg selalu risau tentang aku,
dia yg selalu bersabar dgn setiap kerenah ku,
dia yg selalu dgr keluhan ku,
dia yg selalu menadah telinga untu ku,
dia tempat aku bersandar,
dia tempat aku mengadu,
dia yg selalu tadahkan bahunya untuk ku,
dia yg selalu bersusah payah buat ku,
dia juga yg sentiasa akur dgn setiap kehendak ku,

Walaupun,
kadang2 diselang selikan dgn pergaduhan,
seringkali dilanda ombak badai,
seringkali Tuhan menduga,
seringkali aku  menduga setiap kesabaran dalam dri dia,
ber"angin" x tentu pasal,
saat2 bulan mengambang, emosi terganggu,

Kini,
dia da tiada lg,
pergi jauh dri ku,
tgalkan ku,
walaupun bnyak lg jnjinya yg belum ditunaikan,
saat2 aku masih lg memerlukannya,
ingin dia selalu ada disisi ku, menemani ku..
aku perlu akur..yg dia bukan untuk ku..