Friday, January 20, 2012

Selamat Tahun Baru

Assalammualaikum.. Salam sejahtera hendaknya.
Lama da x menjenguk ke sini..
penoh ngn sawang2 bagai la.

Actually..hope so xde la lambat sgt tok aku wish Selamat Tahun Baru.


Da nk habis bulan Januari, bru nk post story.
Aicehhh..mmg tiap2 taon pn lambat kot.
Alaaa...bz ckit..:))

Nk jgak la story ckit pasal taon 2011.
Penuh suka duka..
Taon tu jgak dapat jmpa dia..:))
Happy sgt..
Kedukaan kureng ckit..
kegembiraan, kebahgiaan yg ALLAH bg, aku sgt menghargainya.
Allah bg jua kesenangan pd family aku, also aku jua.
Alhamdulillah..
Biarlah semua kenangan tuh, dlm ingatan aku sahaja.
Tp saat akhir 2011 mengakhiri harinya..
Dugaan datang melanda.
Aku x setabah Siti Khadijah..
Aku jua x sekuat Aisyah R.A..
x mampu kita menduga apa yg bakal terjadi.
Tp aku berpegang pada kata2, "ALLAH hanya akan menduga &
memberi ujian kepada hambanya yg kuat"
aku hampir tersungkur ke bumi.
Tp, ibu  dan kawan2 penguat semangat ku.
Terima kasih Tuhan..

Kalau mmg benar jodohku tidak bersama dia.
KAU bawalah dia perggi jaoh dri hidup ku.
Lupakan segalan ingatan ku pada dia.
Amin..


Kau ajar aku tentang erti CINTA.
kau ajar aku tentang erti KASIH SAYANG.
Kau ajar aku tentang erti SETIA.
Kau ajar aku tentang erti sebuah PENGORBANAN.

Tp kau jua yg mengkhianati segalanya.
x mudah untuk aku, tp mudah buat kau.
ckoplah 4 tahun hubungan yg pernah kita jaga, kita sanjung,
kita tatang.
Aku x pernah kesal kenal kau.
Tp aku kesal kau jd PENGKHIANAT!!





last word: Ini luahan hati.. semoga readers bahagia disamping org yg tersayang.