Sunday, April 17, 2011

Boleh bah kalau Filem Kau!!

Assalammualaikum..
aiyyaaa..kita bersama lg dalam ruang && page saya.
Haaa...lepas 3 entry berturut2, ari ni bru terasa nk hupdate lg cerita baru.
Okeyhh.. lately kan, hati ni terasa nk tgok muvie ja.
Sorg2 n ley jerk klau sayani.
xdak hal la..

Dalam minggu ni, da hentam 3 muvie Malaysia (supportlah Filem Melayu).
So, ari Selasa kot angkat kaki g City Square seorang dri.
apa ade hal??
berbekalkan Popcorn n Coke, da memuaskan hati ya
1stly tgok muvie CUN.


Komen tentang cita ni :
Ianya sangat santai n x menyakitkan hotak ya.
Not bad la..:))
bg u all yg nk tgok cita ni, on jerk la..xyah nk pk sangat.
lg2 bg yg peminat komedi...LAYAN jerk la
So, 3 n half star tok muvie ni..

Then, 2nd movie.
Kali ni g ngn my BFF, CACA.
Tu pun sbb dia offday ari Jumaat.
so decide g tgok movie even masa tu da agak ptg.
B4 tuh..ada ke ari Jumaat, kitaorg g bantai karaoke kt ALI BABA??
(jgn ikot cara kitaorg, x bgos)
hee...(x perasan ari Jumaat), maaf la.
We all tgok cita ni..sbb cita ni bru keluar kt panggung kn?


Btw..banyak sangat yg saya nk komen bout cita ni :
xde la best mana..senang cita kn, xyah tengok la, tgu dvd je.
elemant2 cita ni, langsung x seram.
saya ngn bff saya langsung x menjerit or terkezut sangat.
Membazir rm10 kitaorg.
2 star je kot.
Tp..bg korg yg nk sgt tgok, g la...:))

Tok hari ni (ahad) n tok filem yg ke3 ni, saya keseorangan lg.
Berbekalkan duit rm30 je, saya pn melarikan diri sekali lagi ke City Square tok menonton cita ni plak.
Mmg nk sgt tgok cita ni sebenarnya..:))


Okeyhh, komen tok Movie ni :
Btw..cita ni more2 better than Senjakala.
Mmg pelakon2 dia x pemes mana.
tp elemen2 dalm cita ni agak seram ckit ngn sound effect..
Fuhh..ley la dikatakan gempak.
Masa saya menontonnya, ada 5 org je dlm wayang tuh.
hahhaha...;))
agaknya sbb cita ni da 2 mgu kuar kot..
saya mmg suka cita horror ni..
tp mlm nti..nng x la nk tido sensorg.
tok film ni 4 star keyhh..

smpai disini saja bebelan saya.
kita ketemu lg dalam rancangan yg sama tp movie yg lain.
"Naikkan Martabat Industri Filem Kita" 
yeeaahhh...:))