Friday, February 12, 2010

Bila Aku Sudah Tiada...


 Lately... mcm2 yg jd.
N aku x sekuat dlu lg.
Hubungan aku ngn dye cm da goyah jerk, x kukuh cm dlu..
Even hampir 2 tahun, aku taw..aku still need dye.
Ermm..pe lg aku nk wat?
Dye bz ngn kje.. Aku cuba tok paham keadaan dye.
Hope so much Tuhan sentiasa merahmati hubungan aku && dia..


Keje semakin berlambak kt opis, smpai aku xde mse nk on9 FESBUK n also my BLOG ni.
Sangat kangen ngn BLOG burok aku ni... hahaha...
bertimbun2 fail kt ats meja.. (padahal tuh fail2 lame tok aku wat research jerk)
Lalalalal...
Tp siyely la... ade 4 kes bln ni..
sakit pale otak aku..
nk kne ngat tuh..ngat ni..
pindahmilik tanah, gadaian, melepaskan gadaian...
bla..bla..bla...:-((
N ni last day kje..coz bos aku nk raye... Aku dpt blek awl..
Yeeeaaahhh.... nk relax.
Erm....frenship??
Ntah la.. sume mkin jaoh...
bz agknye... Aku da mlas nk pk2 lg..
juz tink positif.. (sedapkn aty jerk)
Aku rindu CACA... knape??
sbb aku mmg rindu dye...
Nk hang out sme2..
mkn same2..tgok movie, karoke..
OMG..i miss HER damm much...
Syg kaw sgt2...:-))

Ntah hape yg aku mengarot..
 x kne langsung ngn tajuk entry aku tuh..
hahhaah..
Korang LAYANNNN jerk la...
Chowww...:-))